نصب و راه‌اندازی VOIP

Skype For Business نرم افزاری کارآمد و مفید در جهت ارتباط بین کاربران درون سازمانی و برون سازمانی می‌باشد که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است.

نصب و راه‌اندازی VOIP
در دنیای پیشرفته‌ی امروز، نیاز هر سازمان و شرکتی است تا از پیشرفته‌ترین روش‌های ارتباطی در سطح کاربران داخل و خارج سازمان استفاده کنند، Skype for Business یک سیستم ارتباطات یکپارچه یا UC است. این سیستم خود به تنهایی قادر است که به عنوان یک مرکز مدیریت، برای کلیه ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی مورد استفاده قرار گیرد.

تماس صوتی و تصویری

یکی از امکانات ارتباطی در skype for business امکان تماس به صورت داخلی به داخلی و همچنین داخلی به خارج از مجموعه می‌باشد که خود باعث می‌شود شما نیاز به یک دیوایس سخت‌افزاری مجزا کنار سیستم خود نداشته باشید همچنین از طریق یک webcam ساده که بر روی سیستم خود دارید به راحتی می‌توانید از یه تماس تصویری لذت ببرید.

تماس صوتی و تصویری اسکایپ

انتقال فایل File transfer

امکان تبادل فایل‌های دلخواه خود با دیگران را فراهم می‌کند. در نظر بگیرید هنگام تماس با یکی از همکاران خود بدون اینکه بخواهید از flash استفاده کنید و فرایند کپی کردن را داشته باشید از طریق skype for business به راحتی این انتقال صورت می‌گیرد .

انتقال و ارسال فایل

امکان به اشتراک گذاشتن دسکتاپ کامپیوتر

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که نرم افزار Skype for business به شما می‌دهد امکان به اشتراک گذاشتن صفحه دسکتاپ کاربران برای یکدیگر می‌باشد در بسیاری از مواقع نفرات نیاز به کارکردن گروهی همزمان برای پروژه‌های مختلف دارند یا کاربران در نقاط مختلف دنیا قرار دارند و نیاز دارند بصورت هم‌زمان روی یک فایل و صفحه دسکتاپ مشترک کار کنند. که این امکان در آموزش از راه دور و سیستم‌های دورکاری استفاده می‌شود.

ریموت دسکتاپ

ایجاد کنفراس‌های صوتی و تصویری بین افراد

کاربران در سرویس Skype for business می‌توانند کنفرانس‌های چند نفره برقرار کنند و برای یکدیگر پیام یا فایل ارسال نمایند و در هر زمان ویدئو کنفرانس ایجاد کنند که البته همه تنظیمات و پالیسی‌های مربوطه می‌تواند از طریق پنل مدیریتی ادمین سیستم ایجاد گردد. همچنین می‌توان با کاربرانی که در فضای اینترنت هستند این کنفرانس را ایجاد نمود بدون اینکه آن‌ها نرم افزار کلاینت Skype for business را داشته باشند.

ایجاد کنفرانس اینترنتی

امکان استفاده در بستر اینترنت و اینترانت

امکان استفاده به صورت داخلی برای شبکه‌های اینترانت و همچنین بر بستر اینترنت که این قابلیت را دارد که بتوان با کسانی که در فضای اینترنت هستند ارتباط برقرار کرد.

اینترانت،اینترنت داخلی
توسط: قلمبر، مرتضی
00:00 1400/01/24
گروه: نرم‌افزارهای سرور
مشاهده: 228
دیدگاه: 0
برچسب (ها): خدمات شبکه VOIP
دیدگاه خود را بیان کنید
captcha