نصب و راه‌اندازی Office Online Server

Office Online Server نرم افزاری از سوی شرکت Microsoft است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید برنامه‌های Microsoft Office را تحت وب اجرا کنید.

نصب و راه‌اندازی Office Online Server
نرم‌افزار Office Online Server یک برنامه یا سرویس کاربردی است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید برنامه‌های محصولات آفیس از قبیل Word ،Excel ،PowerPoint و … را به صورت تحت وب مشاهده و یا ویرایش کنید، که سبب جلوگیری از نصب آفیس کلاینت بر روی تک تک سیستم‌های سازمان خواهد شد. بخاطر تحت وب بودن نرم‌افزار همه کاربران سازمان می‌توانند به راحتی و از طریق یک مرورگر وب، اسناد و فایل‌های آفیس خود را از طریق این نرم‌افزار (که بر روی یک سرور مجزا در سازمان نصب شده‌است) مشاهده و مدیریت کنند.

اجرای مجموعه Office تحت وب

Office Online Server این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید محصولات آفیس را تحت وب اجرا کنید. Office Online Server کاربران را قادر می‌سازد فایل پیوست مجموعه آفیس را در Outlook وب بدون نیاز به دانلود و بدون نیاز به نصب مشاهده کنند. بدون Office Online Server، کاربران نیاز دارند فایل پیوست را به کامپیوتر خود منتقل کنند و سپس آن‌ها را در آفیس باز کنند.

مجموعه آفیس تحت وب

پشتیبانی از مرورگر‌های تحت وب

پشتیبانی از انواع مرورگرهای وب IE ، Safari ، Chrome و Firefox که دسترسی را آسان می‌کند. و بدون نیاز به نصب مجموعه آفیس می‌توانید از این مجموعه کاربردی استفاده کنید. مایکروسافت آفیس فقط از مرورگر‌هایی پشتیبانی می‌کند که تایید شده باشند.

مرورگر ها

بدون نیاز به نصب

اجرای محصولات Office بدون نیاز به نصب برنامه‌ها بر روی کلاینت کاربر، که فضای دیسک را اشغال نمی‌کنند و سهولت دسترسی را فراهم می‌کند همچنین اگرمشکلی برای سیستم شما به‌وجود آید نظیر ویروسی شدن، قطعی برق و.... آسیبی به فایل‌های شما وارد نمی‌شود.

ماکروسافت آفیس تحت وب

پشتیبانی از PDF

پشتیبانی کامل از پرونده‌های PDF بدون نیاز به Adobe Reader. باز کردن فایل‌های پی‌دی‌اف به سهولت و بدون نیاز به نصب یکی دیگر از قابلیت‌های این مجموعه بی‌نظیر می‌باشد.

پشتیبانی از فایل های PDF
دیدگاه خود را بیان کنید
captcha