نصب و راه‌اندازی و آموزش Process Maker

نرم افزار ProcessMaker یک ابزار مدیریتی محبوب در زمینه BPM و گردش‌کار محسوب می‎شود. پروسس میکر به شما این امکان را می‎دهد که فرآیندهای کسب و کار و گردش‌های کاری خود را طراحی و اتوماسیون کنید.

نصب و راه‌اندازی و آموزش Process Maker
پروسس میکر یک نرم افزار است که امکان استفاده از آن را در شبکه‌های اینترنت و اترنت دارید. ویژگی‌هایی همچون توانایی خودکار کردن گردش‌کار، اطلاعات سیستم‌ها و داده‌های موجود را دارا می‌باشد که با داشتن رابطه کاربری ساده، قوی و امکانات زیاد مانند کشیدن و رها کردن آن را برای تحلیل‌گران آسان می‌کند. این نرم افزار مقرون به صرفه و منبع باز بوده که برای استفاده در اتوماسیون کردن مدیریت فرایندهای کسب و کار مناسب می‌باشد.

طراحی مدل فرآیندی

می‌توان فرآیند‌ها را تحت وب و با استاندارد (BPMN2) که کامل‌ترین زبان برای مدلسازی فرایندهاست به راحتی طراحی کرد. امکان نسخه‌بندی فرآیند‌ها و خروجی گرفتن از فرآیند طراحی شده برای استفاده در سایر نرم افزار‌های طراحی نیز وجود دارد.

مدل سازی

گردش کار اتوماسیونی

کارشناسان فرآیند در هر سازمانی علاقه دارند که فناوری اتوماسیون مورد استفاده با کاربری آسان و در عین حال نیرومندی داشته باشند که آن سیستم بتواند با تغییر فرآیندهای سازمانی به سرعت سازگار و سفارشی شود. این دقیقا همون کاری است که آن‌ها می‌توانند با پروسس میکر انجام دهند.

گردش کار

تولید انواع گزارشات و نمودار‌های مدیریتی

با استفاده از ابزارهای گزارش‌دهی در پروسس میکر، می‌توان به تولید گزارش‌هایی در قالب‌های مختلف پرداخته و به درک بالاتری ازداده‌ها دست یافت. درک داده‌ها، نکته کلیدی برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه در ارتباط با داده‌های جریان کار شماست.

مدل سازی

اسکن اسناد و ذخیره سازی

می‌توانید اسناد کاغذی را اسکن کرده و ابرداده‌های موجود در تصاویر را با استفاده از ربات‌های پروسس میکر استخراج کنید. سپس می‌تواند آن اسناد را به اشتراک گذاشت. همچنین دارای امکاناتی مانند شناسایی نوع اسناد، تعیین فیلتر‌های جستجو، گرفتن نسخه‌های پشتیبانی از اسناد، مدارک و داده‌های موجود را دارا می‌باشد.

ذخیره سازی

مدیریت کارکنان

در پروسس میکر می‌توان کارمند به تعداد نامحدود تعریف کرده و به هر‌کدام از آن‌ها نقش سازمانی با مجوزهای مختلف تخصیص داد. همچنین می‌توان کارکنان تعریف شده را در قالب دپارتمان‌ها یا گروه‌های سازمانی مختلف اختصاص و مدیریت کرد.

کارکنان

پشتیبانی از زبان و تقویم فارسی

این نرم افزار به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید به راحتی به انجام فرآیندهای خود در محیط نرم افزار پروسس میکر بپردازید. نکته قابل توجه دیگر این است که شما حتی می‌توانید از تقویم فارسی نیز در این نرم افزار بهره‌مند شوید.

پرچم
توسط: قلمبر، مرتضی
00:00 1399/11/30
گروه: نرم‌افزارهای اداری
مشاهده: 790
دیدگاه: 0
دیدگاه خود را بیان کنید
captcha