طراحی و توسعه نرم افزارهای سفارش مشتری

طراحی نرم‌افزارهای سفارشی مبتنی بر نیازها و فرایندهای خاص سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی بر روی پلتفرم‌های وب و گوشی‌های هوشمند

طراحی و توسعه نرم افزارهای سفارش مشتری
نرم افزارهای سفارشی به صورت تخصصی و خاص برای اهداف و نیازهای مشخص مشتری تولید می‌گردند که تمام نیاز کارفرما را به صورت کامل و دقیق برطرف می‌کنند، از این رو مشتری اطمینان دارد تا نرم‌افزار برای فرایند سازمانی آنها به طور ویژه طراحی شده است.

نرم‌افزارهای اداری

نرم‌افزارهای اداری با هدف کمک به بهینه کردن خدمات، افزایش بهره‌وری و کارایی سازمانی می‌باشند. نرم‌افزارهای اداری با هدف اتوماتیک سازی فرایندها، کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی در سازمان‌ها به کار می‌روند. نرم افزار اداری، ابزاری کاربردی است که برای مدیریت مکاتبات، گردش کارها و مستندات در سازمان‌ها و شرکت‌ها استفاده می‌شود. استفاده از یک نرم‌افزار ساده، جامع و کاربرپسند برای موفقیت سازمان بسیار مهم است.

نرم افزار اداری

نرم‌افزار‌های مالی

نرم‌افزارهای مالی قلب گزارشگری سازمان‌ها هستند. براساس گزارش‌های مالی، خط مشی و مسیر حرکت سازمان مشخص شده و یا اصلاح می‌گردد. مانند استخدامی‌ها، اقدامات پیش رو اهداف سازمان‌ها. امروز انجام کار حسابداری بدون استفاده از نرم افزار حسابداری کاربردی و جامع امکان‌پذیر نمی‌باشد. از این رو هر شرکت و یا واحد تجاری برای انجام فعالیت‌های واحد حسابداری خود اقدام به خرید و یا تولید نر‌م‌افزار احسابداری اختصاصی نماید.

مالی

پورتال سازمانی

هدف از ایجاد پورتال سازمانی ارائه خدمات آنلاین به کاربران و مراجعه کنندگاه و همچنین مدیریت فرایند‌ها و اطلاعات یک سازمان بر بستر آنلاین به منظور تسریع و بهبود کیفیت انجام کارهای مربوطه می‌باشد.
از اهداف دیگر ایجاد پورتال دسترسی کارمندان به اطلاعات،  اشتراک گذاشتن و اعمال تغییرات بر آنها فراهم می‌کند. با استفاده از پورتال همه کارمندان به اطلاعات درون سازمانی دسترسی پیدا می‌کنند، می‌توانند اطلاعات را شخصی‌سازی کنند و بر اساس آنها تصمیم بگیرند.

پرتال سازمانی

هوش تجاری

هوش تجاری، Business Intelligence یا به اختصار BI یک فرآیند تکنولوژی محور برای تحلیل داده هاست. این فرآیند در نهایت به مدیران، صاحبان کسب و کار و تمام تصمیم گیرنده‌های اساسی یک کسب و کار، اطلاعاتی عملی می‌دهد. ابزارهای BI برای آنالیز و تحلیل داده‌ها به صورت‌های مختلفی ارائه می‌شود، مثلا گزارش، داشبورد، چارت، نقشه، گراف و تمام ابزارهایی که بتوانند اطلاعات و داده‌های خام را در قالب‌های بصری و قابل استفاده به نمایش درآورند. در حقیقت هوش تجاری به شما به عنوان یک مدیر کمک می‌کند، بفهمید که چه عواملی در موفقیت یا شکست پروژه‌هایتان موثر است. همین باعث می‌شود که بتوانید بفهمید چه عواملی سود بیشتر برای شما رقم می‌زنند و چه عواملی سود کمتری برای شما به همراه دارند.

هوش تجاری
توسط: قلمبر، مرتضی
00:00 1399/11/30
گروه: نرم‌افزارهای اداری
مشاهده: 581
دیدگاه: 0
دیدگاه خود را بیان کنید
captcha