امروزه شرکتها واحدهایی به نام واحد بازاریابی اینترنتی یا دیجیتالمارکتینگ تأسیس کردهاند و امور بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال خود را از آن کانال انجام میدهند. بخشی از شرکتها فعالیت بازاریابی اینترنتی خود را برون سپاری میکنند. شرکتهای پیمانکار بدون استراتژی و هدف خاصی کار بازاریابی اینترنتی را برای آنان انجام میدهند که چیزی جز افزایش هزینههای جاری برای شرکت نخواهد داشت. بهتر است شرکتها خود، کار بازاریابی اینترنی را انجام دهند. از این رو دوره جامع دیجیتال مارکتینگ (دوره جامع بازاریابی اینترنتی) را در برترین برند آموزشی کشور به شما پیشنهاد میکنیم.
در این دوره ما قصد داریم اصول و تکنیکهای بازاریابی و همچنین فروش و تبلیغات از طریق اینترنت و شبکههای اجتماعی را به صورت جامع آموزش دهیم. همچین در این دوره شما نحوه برندسازی را نیز آموزش میبینید.
سرفصلهای این دوره:
مفاهیم کاربردی مارکتینگ | |
بازاریابی دیجیتال | |
تفکر استراتژیک در دیجیتال مارکتینگ | |
بازاریابی شبکههای اجتماعی | |
تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی | |
مدیریت ارتباطات یکپارچه دیجیتال | |
مفاهیم کمپینهای دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای کاربردی | |
برنامهریزی مدلهای کسب و کار در دیجیتال مارکتینگ | |
گیمیفیکیشن | |
بازاریابی محتوایی دیجیتال | |
دیجیتال برندینگ | |
طراحی وبسایت | |
سئو مارکتینگ | |
موبایل مارکتینگ و اپلیکیشن مارکتینگ | |
داده کاوی | |
هک رشد | |
و... |